Je bestelling wordt klaargemaakt zodra de betaling ontvangen is. Omdat we werken met vrijwilligers is het niet altijd mogelijk om de volgende dag te verzenden maar we proberen om alle bestellingen binnen de 7 dagen na de bestelling te verzenden.
Het verzenden zelf kost normaal 1 of 2 dagen.
Je houdt dus best rekening met tot 10 dagen levertijd. (In noodgevallen kan dit soms sneller)
Als je in de webwinkel een bestelling plaatst vind je daar een invulformulier waarin u uw adresgegevens kunt ingeven
Als het facturatieadres en het bezorgadres verschillend zijn kunt u dit ook in de webwinkel ingeven.
Als de adresgegevens gewijzigd moeten worden nadat u de bestelling al doorgegeven heeft kunt u dit doen via mail zolang uw bestelling nog niet verzonden is.
Op dit moment werken we met Bpost voor het verzenden van uw bestelling. We sturen dit naar het door u opgegeven adres.
afhalen is op aanvraag mogelijk in een van onze winkels in Genk, Leuven, Gent, Kortrijk
www.hetgoedeboek.be
Als u een grote bestelling plaats van meer dan 10 kg zullen wij contact met u opnemen voor de beste bezorgoptie
Doorgegeven bestellingen kunnen gewijzigd worden zolang ze nog niet verstuurd zijn. Als u een bestelling nog wilt wijzigen stuurt u ons best een mail met een duidelijke beschrijving van wat u wilt veranderen.
Hiervoor mailt u het beste naar: guus@hetgoedeboek.be
Eventueel teveel betaald geld zal worden teruggestort na verzending
De verzendkosten zijn afhankelijk van de tarieven van Bpost.
De verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht van uw bestelling en worden weergegeven in de webwinkel.
Op afspraak kan er gratis worden afgehaald in Tielt
Vanaf wanneer wordt er gratis bezorgd?
vanaf 60 euro verzenden wij gratis in België
Op dit moment kunt u enkel betalen via een bankoverschrijving.
Dit komt door de hoge kosten van het online betalen. In de toekomst zullen we hier hopelijk een betere oplossing voor hebben. Maar op dit moment houden we uw overbodige kosten liever zo laag mogelijk.
Bij afhalen kan er ook betaald worden met gepast contact geld.
Al onze bestellingen worden met de grootste zorg verpakt en gecontroleerd voordat we uw bestelling verzenden. Moest er echter toch een probleem zijn dan willen we u graag helpen om dit probleem op te lossen.
Ja. Het is mogelijk om uw bestelling zelf te komen afhalen in een van onze winkels in Genk, Leuven, Gent of Kortrijk. In dat geval neem je het beste even telefonisch contact op om te zien of er iemand aanwezig is op het moment dat je wilt langs komen.
hetgoedeboek.be
Al uw bestellingen worden met de beste zorg verpakt en verzonden. Moest het toch gebeuren dat een pakket beschadigt aankomt neemt u het beste contact met ons op via mail.
We zullen steeds proberen uw producten te vervangen of een andere gepaste oplossing te vinden.
In de webwinkel heeft u de optie om het facturatieadres en het bezorgadres apart in te geven.
De factuur word standaard enkel via mail verstuurd.
U krijgt normaal een update als we de bestelling verwerken en verzenden. Via Track en Trace van Bpost kunt u uw bestelling dan verder volgen tot bij u
Pastte je bestelling in de brievenbus? Dan zit je pakket gewoon in de bus.
Was je bestelling toch te groot? Dan krijg je het bericht dat je 15 dagen de tijd hebt om je bestelling af te halen in je postkantoor of ander afhaalpunt.
Je kunt aan de klantendienst van Bpost (022 01 23 45) ook vragen of de postbode een tweede keer langskomt op hetzelfde adres.